Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"interactive and collaborative."'
Publikováno v:
Jurnal Paedagogy, Vol 11, Iss 3, Pp 546-557 (2024)
This study aims to analyze trends in the use of augmented reality from tangible interfaces in the context of formal and informal education. This study employed a systematic literature review (SLR) method adapted from the PRISMA model. This research u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/203d40b6d2474745a351bd83310243c7
Publikováno v:
Malaysian Journal of Learning and Instruction, Vol 21, Iss 1 (2024)
Purpose – This comparative study sought to identify best practices concerning symbolic mathematical communication between primary school teachers and students in Japanese, Laotian, and Thai classrooms. Method – The target groups were 18 teacher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0a5f7e3ba254a7faf394d47dd11a45e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
研究集録. 64:1-13
教科のコンピテンシー・ベースを基にしながら,コンピテンシーによる横断はできないものかと国語科と美術科で教科等横断型の授業を展開した。国語科では,創作漢字をもとに故事成語
Autor:
Markus Lutz, Maximilian Lackner, Judith Klamert-Schmid, Sabine Zangl, Harald Lembacher, Wolfgang Neussner
Publikováno v:
Technium, Vol 3, Iss 8 (2021)
Learning has become more important than ever before, as we are moving towards a digital, fast-changing society. Formal university training has changed, too, from pure “lectures” to more modern formats, including e-learning, interactive and collab
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 7(02):502-509
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=132749
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 6(01):161-174
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=129033
Autor:
Karel Van Nieuwenhuyse
Publikováno v:
Yesterday and Today.
Interactive and collaborative learning in ‘live’ and online (synchronous and asynchronous) environments generates an influence on the perception, motivation and outcomes of learning among students. From that theory, the aim of this contribution i