Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"interaction coding system"'
Autor:
Larissa N. Niec, Marianne Junger, Ramón J. L. Lindauer, Mariëlle E. Abrahamse, David T. Solomon
Publikováno v:
Child and Family Behavior Therapy, 41(3), 141-158. Taylor and Francis Ltd.
Child and Family Behavior Therapy, 41(3), 141-158. Taylor & Francis
Child and Family Behavior Therapy, 41(3), 141-158. Taylor & Francis
The current study explored the psychometric properties of a parent-child interaction observation system, the Dyadic Parent-Child Interaction Coding System (DPICS) in the Netherlands. Participants included 31 Dutch mother-child dyads and 86 U.S. mothe
Autor:
Yoshimoto, Dan K., author, Shapiro, Alyson, author, O’Brien, Kelly, author, Gottman, John M., author
Publikováno v:
The New Handbook of Methods in Nonverbal Behavior Research, 2008, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780198529620.003.0010
Abstract. The literature has recently stressed the clinical utility of using the conjoint Rorschach for assessment and intervention with couples seeking treatment. However, there are no clear guidelines in interpreting the behaviors couples display d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4130cd756ff506526655771019941c86
http://hdl.handle.net/10807/146646
http://hdl.handle.net/10807/146646
Autor:
Thery, Amélie, Verstraeten, Michel
Publikováno v:
Working Papers CEB; 18-012
The analysis of group dynamics has become a major challenge to capture parameters of collective work such as conflict, performance or team member satisfaction. To date, many interaction coding systems have been developed to help identify types of int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2101::118f04029f76865466da73251041f1a8
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/267446
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/267446
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.