Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"inter-saccadic interval"'
Autor:
Doria M. Gold, John-Ross Rizzo, Yuen Shan Christine Lee, Amanda Childs, Todd E. Hudson, John Martone, Yuka K. Matsuzawa, Felicia Fraser, Joseph H. Ricker, Weiwei Dai, Ivan Selesnick, Laura J. Balcer, Steven L. Galetta, Janet C. Rucker
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 11, Iss 12, p 1571 (2021)
(1) Background: The King-Devick (KD) rapid number naming test is sensitive for concussion diagnosis, with increased test time from baseline as the outcome measure. Eye tracking during KD performance in concussed individuals shows an association betwe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2b639f8c4864ec1a2ac0fd45f2ca982
Autor:
Yuka Matsuzawa, Todd E. Hudson, Felicia Fraser, Ivan Selesnick, Weiwei Dai, Doria M. Gold, Steven Galetta, John Martone, Laura J. Balcer, Amanda Childs, John Ross Rizzo, Janet C. Rucker, Yuen Shan Christine Lee, Joseph H. Ricker
Publikováno v:
Brain Sciences
Brain Sciences; Volume 11; Issue 12; Pages: 1571
Brain Sciences, Vol 11, Iss 1571, p 1571 (2021)
Brain Sciences; Volume 11; Issue 12; Pages: 1571
Brain Sciences, Vol 11, Iss 1571, p 1571 (2021)
(1) Background: The King-Devick (KD) rapid number naming test is sensitive for concussion diagnosis, with increased test time from baseline as the outcome measure. Eye tracking during KD performance in concussed individuals shows an association betwe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.