Zobrazeno 1 - 10
of 971
pro vyhledávání: '"inter-professional cooperation"'
Publikováno v:
Indian Journal of Community Medicine, Vol 49, Iss 7, Pp 122-122 (2024)
Background: Inter-professional cooperation between doctors and nurses is essential for efficient healthcare delivery. However, hierarchical structures and power imbalances often characterize their relationship. This study aims to assess nurses’ per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf4bc52e43054c9bbdfac857dab15e85
Autor:
Schwartz, Ida1 idsc@ucl.dk
Publikováno v:
Child & Family Social Work. May2017, Vol. 22 Issue 2, p992-999. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yana Raievska
Publikováno v:
Psychological journal. 6:267-279
The article analyzes and systematizes the main approaches studying the current state of social specialists’ professional work and cooperation, the essence and components of their inter-professional cooperation. The concept of “inter-professional
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ida Schwartz
Publikováno v:
Child & Family Social Work. 22:992-999
A large part of most children's childhood is about taking part in educational and leisure-time activities together with other children across various contexts. However, children in out-of-home care do not always have easy access to these possibilitie
Publikováno v:
Die deutsche Schule 111 (2019) 2, S. 187-204
Der Beitrag präsentiert quantitative und qualitative Befunde zur interprofessionellen Kooperation von Lehrkräften und pädagogischem Personal in Bezug auf Förderangebote an Ganztagsgrundschulen. Die Ergebnisse zeigen eine geringe Zusammenarbeit, d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::348ed7f406cbffb41aab49cad82bfc17
https://www.pedocs.de/volltexte/2020/20155/
https://www.pedocs.de/volltexte/2020/20155/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.