Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"inter and intra-individual variability"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yibokou, Kossi Seto
Publikováno v:
Linguistique. Université de Strasbourg, 2019. Français. ⟨NNT : 2019STRAC028⟩
This work is part of the online informal learning of English and explores practices related to various sources of exposure of a sample of students from the University of Strasbourg. The data collected, based on a pronunciation test, a perception test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______177::9e8ccec957ceef5bc22ca380b5a17d33
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-02867853/file/Yibokou_Kossi_Seto_2019_ED520_INC.pdf
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-02867853/file/Yibokou_Kossi_Seto_2019_ED520_INC.pdf
Publikováno v:
LIDIL-Revue de linguistique et de didactique des langues
LIDIL-Revue de linguistique et de didactique des langues, UGA Editions, 2019, ⟨10.4000/lidil.6369⟩
LIDIL-Revue de linguistique et de didactique des langues, UGA Editions, 2019, ⟨10.4000/lidil.6369⟩
International audience; Today French students are more exposed than ever to authentic English resources in their daily activities, for both professional and leisure needs. Online Informal Learning of English (OILE) is a term used to identify the use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::66fb461be03d973cc7816ab5aba45ac6
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02332608
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02332608
Autor:
Yibokou, Kossi Seto
Publikováno v:
Linguistique. Université de Strasbourg, 2019. Français. ⟨NNT : 2019STRAC028⟩
This work is part of the online informal learning of English and explores practices related to various sources of exposure of a sample of students from the University of Strasbourg. The data collected, based on a pronunciation test, a perception test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9e8ccec957ceef5bc22ca380b5a17d33
https://theses.hal.science/tel-02867853
https://theses.hal.science/tel-02867853
Autor:
Mujagić, Amela, Buško , Vesna
Socio-cognitive models of learning motivation have emphasized situational specificity of this process for more than two decades and the need to shift from trait- based to more dynamic conceptualizations and measurement of motivation was highlighted a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::1941854eff1653f14a90e740605f3542
https://www.bib.irb.hr/919144
https://www.bib.irb.hr/919144
Autor:
Mark R. Hinder, Jeffery J. Summers, Michael I. Garry, Emily L. Goss, Hakuei Fujiyama, Alison J. Canty, Jennifer Rodger
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 7, Iss 3, Pp 365-371 (2014)
Background: The continued refinement of non-invasive brain stimulation (NBS) techniques is indicative of promising clinical and rehabilitative interventions that are able to modulate cortical excitability. Intermittent theta burst stimulation (iTBS)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Developmental Review. 28(3):370-400
This article presents a conceptual framework for the study of identity in the context of developmental and real-time. The framework consists of two dimensions related to the notion of time. One dimension involves the distinction between short- and lo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jilinskaya, Mariya
Cette thèse porte sur l’évaluation du leadership par une approche multi-évaluateurs (dite à 360 degrés). Tout d'abord les différents modèles du leadership, allant d'une conception unitaire, à une conception interractionniste puis à une dé
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2012PA100112/document