Zobrazeno 1 - 10
of 29 181
pro vyhledávání: '"intentional use"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna Kozajda, Emilia Miśkiewicz
Publikováno v:
Medycyna Pracy, Vol 74, Iss 6, Pp 501-511 (2023)
Background The work presents the intentional use of harmful biological agents based on National Register of Biological Agents (Krajowego Rejestru Czynników Biologicznych – KRCB) collected by June 2023. Material and Methods The KRCB is a central d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/028fb9a662fe4b44aed83670d10c2658
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, Xiguang, Singer, Mendel E.
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports June 2023 33
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 21, p 9984 (2024)
This study aims to address the need for design guidelines in developing a cultural-heritage-based metaverse educational system. Using the UTAUT, the TTF model, and Flow Theory, a theoretical framework is constructed. Through qualitative research base
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d5edc668d4e489fbde78b003cd1aacb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Occupational Therapy Education, Vol 6, Iss 3 (2023)
Reflective practice is considered a highly valued graduate attribute in the field of occupational therapy. Occupational therapy educators influence and shape how students develop into reflective practitioners. Reflective practice requires a set of co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a20f3df4059c400db1a840a3fcb31701