Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"intelligent tutoring system (its)"'
Publikováno v:
Computers & Education: X Reality, Vol 5, Iss , Pp 100084- (2024)
Immersive Virtual Reality (IVR) is a promising tool for providing immersive and adaptive learning experiences by simulating realistic work environments and gathering data on learner's interactions to offer personalized instructional content. However,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ed43632162545d59a51e9b32bb4ba5b
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 116727-116739 (2024)
This study aims to delineate the roles of professors at universities and explore the educational applications of Artificial Intelligence (AI). With rapid advancements in AI technology, there is an increasing effort to integrate AI and Educational Tec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf57cd0c31bb4082880bfa2c296e71c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael Pin-Chuan Lin, Daniel Chang
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 23, Iss 1, Pp 78-92 (2020)
In the present study, we developed a chatbot that helps teachers to deliver writing instructions. By working with the chatbot, the post-secondary writers developed a thesis statement for their argumentative essay outlines, and the chatbot helped the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/531e00f3ef0e473788845c4df088489f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.