Zobrazeno 1 - 10
of 536
pro vyhledávání: '"intellectually disability"'
Publikováno v:
Journal of English Education and Teaching, Vol 7, Iss 4, Pp 1101-1113 (2023)
This research aims to describe the English language learning process using Individual Education Program (IEP) in inclusion classes at elementary school level. This research used a qualitative approach with two students with special needs with intelle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57386c8524954069bd06b44472d1caef
Autor:
Kanar, Mirosława
Publikováno v:
Ogrody Nauk i Sztuk / Gardens of Sciences and Arts. (11):127-138
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1018173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مجلة التربیة الخاصة والتأهیل. 15:171-208
Autor:
Tae Woon Kim, SungHee Hong
Publikováno v:
HCI International 2021-Posters ISBN: 9783030786410
HCI (38)
HCI (38)
In this study, the purpose of this study is to find out a case study on the resilience of the intellectually disability by the Kinect sensor-based motion expression activity in a program using ICT. The characteristics of the movement through Laban’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f3c22f6f0ed23086d1d3d6f732ea8200
https://doi.org/10.1007/978-3-030-78642-7_14
https://doi.org/10.1007/978-3-030-78642-7_14
Autor:
Faccini, Lino1 Lino.Faccini@omr.state.ny.us
Publikováno v:
Sexuality & Disability. Sep2009, Vol. 27 Issue 3, p173-178. 6p.
Autor:
Zion, E.1 (AUTHOR), Jenvey, V. B.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Jun2006, Vol. 50 Issue 6, p445-456. 12p. 3 Charts.
Publikováno v:
大阪総合保育大学紀要. 12:111-132
第Ⅰ章では、ティーム・ティーチングの定義・歴史を述べた。 ティーム・ティーチングは、教師の組織と教師の担当する生徒を含む授業組織の1つであること、一元的ではなく多様性を
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health SA Gesondheid; 20240101, Issue: Preprints