Zobrazeno 1 - 10
of 1 701
pro vyhledávání: '"intellectual risk-taking"'
Autor:
Riaz, Majid1 (AUTHOR) majidriaz@ymail.com, Safdar, Umar2 (AUTHOR), Qasim, Muhammad1 (AUTHOR), Akhtar, Naeem1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja. 2023, Vol. 36 Issue 3, p1-28. 28p.
Autor:
Clark, Shelby, Soutter, Madora
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2022 Sep 01. 104(1), 50-55.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27185316
Autor:
Emine Akdağ, Mustafa Serdar Köksal
Publikováno v:
Science Education International, Vol 33, Iss 1, Pp 5-17 (2022)
The purpose of this research was to examine relationship between the eighth-grade gifted students’ perceptions of science learning environment constructive learning environment perception (CLEP) and their motivations motivation to learn science (ML
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4daa00a871f940c0b2258561db1a76ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GÜRKAN, Gülşah1 gulsah.gurkan@ozal.edu.tr
Publikováno v:
Cukurova University Faculty of Education Journal / Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Spring2021, Vol. 50 Issue 1, p293-330. 38p.
Autor:
Menşure Alikiş Küçükaydin
Publikováno v:
Science Education International, Vol 32, Iss 2, Pp 137-148 (2021)
Science Education International ¦ Volume 32 ¦ Issue 2 149 ORIGINAL ARTICLE INTRODUCTION Science classes in elementary schools should seek to enable students to engage in scientific thinking, encourage them to perform work on basic sciences, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5bedd2a20ac45b9bf94321088447c55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity March 2021 39
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 39, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
In learning of students, cognitive and affective skills and interaction of these skills are very significant. Intellectual risk taking (IRT) and test anxiety inventory (TAI) fall between these cognitive and affective skills. In this research, in addi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/899102b7c2b545bbb0e90a682f93d351
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.