Zobrazeno 1 - 10
of 754
pro vyhledávání: '"integration of belief"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80ee87c4bb63437c807237010859c1fb
Autor:
Kerr, David S., Ward, D. Dewey
Publikováno v:
Behavioral Research in Accounting. 1994, Vol. 6, p21. 22p. 2 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Edward L. Fink, Sungeun Chung
Publikováno v:
Communication Research. 43:945-971
A mathematical function for belief trajectories in response to a series of negative incongruent pieces of information was proposed based on the sequential information integration model (SIIM), and the function was tested in two studies. In Study 1 (
Publikováno v:
Communication Monographs. 79:160-180
Using an extended model of information integration theory, the sequential information integration model (SIIM), the effects of initially presented information on belief trajectories were investigated. SIIM predicts (a) damped oscillatory trajectories
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Éric MENYE OBIA, Patrick MBENGUE ZE
Publikováno v:
Analele Universităţii din Craiova. Psihologie, Pedagogie, Vol 43, Iss 2, Pp 229-243 (2021)
This article is the result of an exploratory-descriptive research carried out with 65 history teachers from Cameroon and their 130 teaching sheets by describing the integration of teacher’ beliefs in the planning of history teaching-learning of his
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e0a7daf700544d0816e44d52ab55e1d