Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"integrated clinical experience"'
Autor:
Smith SN, Crocker AF
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 8, Pp 427-433 (2017)
Susan N Smith, Amy F Crocker School of Physical Therapy, University of the Incarnate Word, San Antonio, TX, USA Background and purpose: Experiential learning can provide students in entry-level physical therapy (PT) education programs the opportunity
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cbc216ddead4bfd8dae8795ac9b31c9
Publikováno v:
Journal of Educational Evaluation for Health Professions, Vol 15 (2018)
Clinical reasoning (CR) is a key learning domain for physical therapy educators and a core skill for entry-level practitioners. Integrated clinical experience (ICE) and problem-based learning (PBL) have each been reported to improve interpersonal and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a14c2a38c6b944a4bed000a640c47c91
Autor:
Susan N Smith, Amy F Crocker
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice
Susan N Smith,Amy F Crocker School of Physical Therapy, University of the Incarnate Word, San Antonio, TX, USA Background and purpose: Experiential learning can provide students in entry-level physical therapy (PT) education programs the opportunity
Publikováno v:
Journal of Educational Evaluation for Health Professions, Vol 15 (2018)
Journal of Educational Evaluation for Health Professions
Journal of Educational Evaluation for Health Professions
Clinical reasoning (CR) is a key learning domain for physical therapy educators and a core skill for entry-level practitioners. Integrated clinical experience (ICE) and problem-based learning (PBL) have each been reported to improve interpersonal and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.