Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"integral drama based pedagogy (idbp)"'
Publikováno v:
Creative Arts in Education and Therapy, Vol 8, Iss 2, Pp 225-236 (2023)
Self-development is an important basis for the professional development of teachers and future teachers. In this study, future teachers are graduate students whose majors are school counseling and mental health education. The performance of playback
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec8f8e97612d459389eb9d6027c7e600
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Creative Arts in Education & Therapy; Dec2022, Vol. 8 Issue 2, p225-236, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clive Holmwood
Publikováno v:
Beijing International Review of Education. 3:517-531
This article will consider similarities to and connections with western progressive based drama education and recent developments in China, namely Integral Drama Based Pedagogy (idbp). It will also consider links between dramatherapy and idbp which c
Autor:
Liwen Ma, Joseph L. Subbiondo
Publikováno v:
Beijing International Review of Education. 3:499-515
In this study, we explore the interrelationship of theory and practice by focusing on the practice of Integral Drama Based Pedagogy (idbp) by tracing its theoretical framework of Wang Yamgming (1472–1529) on its conception, and the theoretical infl
Autor:
Eliza Sweeney
Space, Place and Dramatherapy: International Perspectives provides radical, critical and practical insights into the relevance and significance of space and place in dramatherapy practice. Bringing together an international breadth of contributors, t
Autor:
Liwen Ma, Joseph L. Subbiondo
Theories and Practices of Integral Education and Integral Drama Based Pedagogy presents studies exploring the deep connections among theories and practices of integral education; and it introduces Integral Drama Based Pedagogy, a new integration of e