Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"intangible labour"'
Autor:
Svitlana Mishyna, Оleksandr Mishyn
Publikováno v:
Economy and Society.
Autor:
Fabio Gaspani
The article investigates the relationship between guest-centred service in high-end hotels and client misbehaviour toward front-line workers. It explores how the features of the service create both the conditions under which guest misbehaviour can fl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bd3fdf43eaaae3f3f71dbe1b5e827569
http://hdl.handle.net/10281/375429
http://hdl.handle.net/10281/375429
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erjavec, Eva1 eva.erjavec@ef.uni-lj.s, Redek, Tjaša2 tjasa.redek@ef.uni-lj.si, Kostevc, Črt2 crt.kostevc@ef.uni-lj.si
Publikováno v:
Economic & Business Review. Dec2023, Vol. 25 Issue 4, p216-232. 17p.
Autor:
Mazzucato, Mariana1 (AUTHOR), Ryan-Collins, Josh1 (AUTHOR) j.ryan-collins@ucl.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Economic Policy Reform. Dec2022, Vol. 25 Issue 4, p345-360. 16p.
Autor:
Lucivero, Federica1 (AUTHOR) federica.lucivero@ethox.ox.ac.uk
Publikováno v:
Science & Engineering Ethics. Apr2020, Vol. 26 Issue 2, p1009-1030. 22p.
Autor:
Carniel, Jessica, Persian, Jayne
Publikováno v:
Continuum: Journal of Media & Cultural Studies; Aug2023, Vol. 37 Issue 4, p480-493, 14p
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on Industrial Engineering & Operations Management; 9/13/2022, p3521-3534, 14p
Autor:
Fritze, Martin P.1 fritze@wiso.uni-koeln.de, Benkenstein, Martin2 martin.benkenstein@uni-rostock.de, Belk, Russell3 rbelk@schulich.yorku.ca, Peck, Joann4 joann.peck@wisc.edu, Wirtz, Jochen5 jochen@nus.edu.sg, Claus, Bart6 b.claus@ieseg.fr
Publikováno v:
Journal of Service Management Research (SMR). 2021, Vol. 5 Issue 1, p3-19. 17p.