Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"insurance behavior"'
Autor:
T.G. Sinyavskaya, A.A. Tregubova
Publikováno v:
Интеллект. Инновации. Инвестиции, Vol 8, Pp 56-68 (2019)
The paper deals with the insurance behavior of Russians by modeling the choice of various types of voluntary insurance. Dataset used is Individual Russia Longitudinal Monitoring Survey – Higher School of Economics (RLMS-HSE) Round 26, 2017. Sample
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18fbab9aa26e42bbbbb7137fc85b1289
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The article is devoted to the problems of the development of accumulative life insurance, various scientific and theoretical views on its economic essence are analyzed, the advantages and disadvantages in comparison with other investment instruments
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::793830c846bf0021b894682744da9da9
Autor:
Olga Medyanik, Olga Deyneka
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 10, Iss 1, p 23 (2019)
Today, insurance enables the functioning of the market system. In modern Russia, such a mechanism of protection against internal and external threats exists to ensure the economic security of each citizen. Indeed, individual insurance policies contin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cc4c3f441ef42d99a48d71985ba8546
Autor:
Chaur-Luh Tsai
Publikováno v:
International Journal of e-Navigation and Maritime Economy, Vol 6, Iss C, Pp 17-28 (2017)
The aims This study aims to elucidate workers’ compensatory accident insurance purchasing behavior, as well as proposing a model to explain the behavioral intentions of front-line workers to purchase compensatory accident insurance. The scope The w
Publikováno v:
Review of Behavioral Finance. 6:136-154
Purpose – The purpose of this paper is to explore how psychological variables are related to real-life insurance consumption. Specifically, the authors focus on whether emotions and psychological traits can improve the predictability of insurance d
Autor:
Medyanik, O.V.
Медяник Ольга Викторовна, ассистент кафедры политической психологии, Санкт-Петербургский государственный университет (Санкт-Петербур
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2425::2e298076059b5d989e728922055b7cbf
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/33959
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/33959
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DEMİRAY EROL, Ece, ALMA, Dilek
Publikováno v:
Volume: 16, Issue: 32 148-167
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Demographic, psychological, economic and socio-cultural characteristics are important both in terms of affecting the behaviour of customer’s purchasing or not, and from the aspect of the determination of characteristics of products to be produced b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::d61427e8c39f98a8b2b37ca71e2ba807
https://dergipark.org.tr/tr/pub/susead/issue/28400/302140
https://dergipark.org.tr/tr/pub/susead/issue/28400/302140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.