Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"instrumental music education"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Music education often struggles to sustain students’ long-term commitment, with many perceiving lessons as frustrating or unengaging, leading to discontinuation. To address this gap, our study aimed to elucidate the primary reasons for dropout from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39575869462044feb9158a60698c8146
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adcada6da73247d987b4ff39baac4cd8
Autor:
Jane Southcott, Leon R. de Bruin
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
In trying to understand the complex interplay between effective learning and personal experience in instrumental music education we look to our own histories of becoming instrumental performers trained in conservatoires. We seek a collective fusion o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db437486e7b447c3a9a6f73687739271
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cassidy Parker, Elizabeth, author
Publikováno v:
Adolescents on Music, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190671358.003.0004