Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"instructor presence"'
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2023, Vol. 40, Issue 5, pp. 453-466.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-02-2023-0017
Autor:
Laura McNeill, Saad Bushaala
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36689596a5f94a35b799a096dff3ec49
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 6, Pp e27342- (2024)
Interactive communication platforms have been widely used to support online teaching. However, during the Coronavirus Diseases 2019 (COVID-19) pandemic they gained unprecedented relevance since they allowed educational processes to continue. This stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9560b8d5e31a445e82ade605a07189e0
Autor:
Laura McNeill, Saad Bushaala
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
This qualitative study explored 15 graduate students’ perspectives on effective online instructor presence. Analysis of interviews, a survey, and a focus group revealed students value early relationship-building through consistent participation, au
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/989badab77874d0382dbfe0786999dcc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Learning, Vol 27, Iss 2 (2023)
The expanding scale and scope of online education options, both in terms of design and delivery, creates significant questions that increasingly warrant research attention. This empirical study investigates students’ perceptions and evaluative judg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8aa464b97fd44e27a007cc40307eee30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 132-146 (2021)
Synchronous online learning platforms have been used actively during the COVID-19 period. They have opened possibilities for online learning and interaction, but have also posed new challenges for instructors. This article provides insights into one
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8df1fa7fa8aa4eae9f04645aa6d9ca91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.