Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"instructional system"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 3969-3980 (2024)
At present, innovation courses for college students play a vital role in universities. It has also become an important teaching platform for cultivating superior talents. How to improve the level of innovative thinking of college students into high-q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23044878dbb2467d91f506468e9f2719
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 35, Iss 2, Pp 199-205 (2023)
Purpose This study was conducted to examine the results of designing and implementing a teaching program for medical education as the elective course for 4th-year students of medical course. Methods In order to design the teaching program for medical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcb926205bfc4b2a979a1206885b286d
Autor:
Heidi Krzywacki, Lara Condon, Janine T. Remillard, Rowan Machalow, Tuula Koljonen, Hendrik Van Steenbrugge
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 5, Iss , Pp 100286- (2023)
This cross-cultural study examines how elementary mathematics teachers in Finland and the United States shifted their instructional systems during the period of Emergency Remote Teaching (ERT) in the spring of 2020. Using Ruthven's (2009) framework o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8584a1591bc4bc3bab91da4b94757e1
Publikováno v:
Trials, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background Sexually active women aged 18 to 48 are within the population at risk for acquiring sexually transmitted infections. Some STIs can cause serious complications in women’s reproductive health. Accordingly, this practical randomize
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/429760eac56943eb9c517b266cb371f0
Autor:
Khan, Asif R., Thilagam, N. Lakshmi
Publikováno v:
Open House International, 2021, Vol. 47, Issue 2, pp. 316-337.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OHI-05-2021-0113
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.