Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"instructional processes"'
Autor:
Tadesse Melesse Merawi
Publikováno v:
Bahir Dar Journal of Education, Vol 19, Iss 1 (2023)
This study assessed the instructional processes of Universities and Colleges of the Amhara Region, Ethiopia. The research design was descriptive survey and data were obtained from 204 participants (instructors, department heads and deans from Univers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8416c19cbd0c49908fdc3a0e5e0b3e8f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Merawi, Tadesse Melesse
Publikováno v:
Bahir Dar Journal of Education; Vol. 19 No. 1 (2019); 43-63
This study assessed the instructional processes of Universities and Colleges of the Amhara Region, Ethiopia. The research design was descriptive survey and data were obtained from 204 participants (instructors, department heads and deans from Univers
Publikováno v:
Computational Linguistics. Mar2005, Vol. 31 Issue 1, p159-160. 2p.
Publikováno v:
African Journal of Educational Studies in Mathematics and Sciences; Vol 15, No 1 (2019); 1-13
This study is a response to findings that have shown the importance of teachers’ philosophy, teaching styles and ICT use in impacting student learning outcomes. The study adopted an exploratory case design to explore the philosophical foundations,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goldberg, Patricia
Die Aufmerksamkeit von Schülerinnen und Schülern spielt eine zentrale Rolle bei der Interaktionen von Lehrenden und Lernenden. Die Erfassung der Aufmerksamkeit der Schülerinnen und Schüler während des Unterrichts stellt jedoch eine Herausforderu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______707::7aec1d898a7778be192ee6c62f37de19
https://hdl.handle.net/10900/108803
https://hdl.handle.net/10900/108803
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tanaka, Hiroyuki, Kozasa, Yuka
Publikováno v:
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第二部, 文化教育開発関連領域. 59:105-112
The purpose of this paper is to consider instructional processes relating to a class in which the writing of argumentative essays was taught. The objects of the study were 80 students in the first grade of junior high school. When having students wri