Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"instructional materials/methods"'
Publikováno v:
Health Science Reports, Vol 7, Iss 8, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Background and Aims Association of American Medical Colleges (AAMC) and Accreditation Council for Graduate Medical Education (ACGME) mandate training in handoff delivery for students and residents. Communication errors, including errors duri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3da7b57d3ca4ae39f19cabae91d5db2
Publikováno v:
International Journal of Medical Students, Vol 11, Iss 4 (2023)
Background: Spaced repetition learning is a method of learning that relies on a fixed formula for spacing out flashcards to ensure long term retention of a topic. Anki is one such application available online that utilizes spaced repetition learning.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/863fbc9e60ba4cb8af6597e94b9d1bbb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana Carolina Tardin Martins, Luciana Pereira Freire Martins, Renata Velozo Timbó, Natanael Victor Furtunato Bezerra, Ada Amalia Ayala Urdapilleta, Florival Martins Passos Filho, Ciro Martins Gomes
Publikováno v:
Frontiers in Epidemiology, Vol 2 (2022)
BackgroundA paramount factor in the control of neglected tropical diseases from both medical and social aspects is education. New strategies must be constantly pursued to test and provide educational information related to diseases affecting vulnerab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c25e7a3550244819931bf2acbc72133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jan Kiesewetter, Michael Sailer, Valentina M. Jung, Regina Schönberger, Elisabeth Bauer, Jan M. Zottmann, Inga Hege, Hanna Zimmermann, Frank Fischer, Martin R. Fischer
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Introduction Clinical reasoning has been fostered with varying case formats including the use of virtual patients. Existing literature points to different conclusions regarding which format is most beneficial for learners with diverse levels
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/506dd8ff1d7b4f00a6e0ba10e6f29598
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cairns, P, Pinker, I, Ward, A, Watson, E & Laidlaw, A 2020, ' Empathy maps in communication skills training ', The Clinical Teacher . https://doi.org/10.1111/tct.13270
Funding: This research was funded by Excellent Medical Education Joint ASME/GMC Award 2018 Undergraduate category. Background : Empathy is a cornerstone of patient‐centred care. However, empathy levels among health care professionals and medical st