Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"instruction tuning"'
Autor:
Zhangwei Gao, Zhe Chen, Erfei Cui, Yiming Ren, Weiyun Wang, Jinguo Zhu, Hao Tian, Shenglong Ye, Junjun He, Xizhou Zhu, Lewei Lu, Tong Lu, Yu Qiao, Jifeng Dai, Wenhai Wang
Publikováno v:
Visual Intelligence, Vol 2, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract Multi-modal large language models (MLLMs) have demonstrated impressive performance in vision-language tasks across a wide range of domains. However, the large model scale and associated high computational cost pose significant challenges for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb58e6071c0d4a7998ba8b9a8f4f8a61
Autor:
Unggi Lee, Minji Jeon, Yunseo Lee, Gyuri Byun, Yoorim Son, Jaeyoon Shin, Hongkyu Ko, Hyeoncheol Kim
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 7, Iss , Pp 100297- (2024)
Despite the development of various AI systems to support learning in various domains, AI assistance for art appreciation education has not been extensively explored. Art appreciation, often perceived as an unfamiliar and challenging endeavor for most
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22018e8d9dae4ac5a8380dcce5f3586c
Autor:
Lee, Unggi a, ⁎, Jeon, Minji b, Lee, Yunseo c, 1, Byun, Gyuri d, 1, Son, Yoorim e, 1, Shin, Jaeyoon f, 1, Ko, Hongkyu f, ⁎⁎, Kim, Hyeoncheol a, ⁎⁎⁎
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence December 2024 7
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 16, Iss 9, p 1477 (2024)
In this paper, we delve into the innovative application of large language models (LLMs) and their extension, large vision-language models (LVLMs), in the field of remote sensing (RS) image analysis. We particularly emphasize their multi-tasking poten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbac3265f861430b919250d8f8f2e523
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.