Zobrazeno 1 - 10
of 5 740
pro vyhledávání: '"instruction process"'
Autor:
ÖZBEY, Nuh1 nuhozbey@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Management Cases. 2024, Vol. 26 Issue 1, p28-47. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mustafa Serkan Günbatar
Publikováno v:
Journal of Problem Based Learning in Higher Education (2021)
The aim of this study is to determine the effectiveness of the instruction process through the use of the PBFC model within the scope of the CN&C course. The evaluation of the PBFC process was made with the qualitative data obtained from the particip
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/368a8953ce25411d93c4a0348645190a
Autor:
Royo Pérez, Vicente
Publikováno v:
Cuadernos de Historia del Derecho; 2021, Vol. 28, p11-40, 30p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarem Özdemir, Yalın Kılıç
Publikováno v:
Sustainability
Volume 15
Issue 4
Pages: 3584
Volume 15
Issue 4
Pages: 3584
This study aimed to explore the experiences of special education teachers’ mathematics instruction process and to present suggestions for sustainable special education in mathematics instruction. Seventeen special education teachers were interviewe