Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"institutional supports"'
Autor:
Syariful Muttaqin, Hsueh-Hua Chuang
Publikováno v:
Journal on English as a Foreign Language, Vol 12, Iss 2, Pp 272-294 (2022)
Despite its wide application at tertiary education, English-medium instruction (EMI) poses complexities in practices. This study investigated EMI students’ expectations, challenges, and coping strategies based on prior learning and language backgro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75b1e3d2b7b04f8283c635cb52837fa0
Autor:
Tricia van Rhijn, Caitlyn Osborne, Deborah Gores, Amiah Keresturi, Ruth Neustifter, Amy Muise, Victoria Fritz
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1069 (2023)
Mature students in postsecondary education—those over 25 years of age, also known as nontraditional students or adult learners—make up a significant minority population on Canadian postsecondary campuses. Despite academic performance that tends t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c916d7a1db624b229fc7b10d467ab8ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching and Learning Inquiry, 2013 Jan 01. 1(1), 41-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/teachlearninqu.1.1.41
Publikováno v:
International Journal of Curriculum and Instruction, Vol 10, Iss 1, Pp 21-47 (2018)
Drawing on the scholarship of educational leadership (SoEL), this paper examines strategic approaches to curriculum integration in a pre-doctoral dental program at Guilan University of Medical Sciences (GUMS), Iran. Appreciative inquiry methodology w
Autor:
Isaac Oluwajoba Abereijo, Stephen Akinade Adegbite, Matthew Oluwagbemiga Ilori, A. A. Adeniyi, Helen Aderemi
Publikováno v:
Journal of Technology Management & Innovation, Vol 4, Iss 2 (2009)
The study examined the technological innovation sources, the relevance of these sources as well as institutional supports and their significance to the innovativeness of small and medium manufacturing enterprises (SMEs) in Southwestern Nigeria. The d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67cddf3bfdf1405986cb347f83e0d3c0
Autor:
Patricia Neville
Publikováno v:
Neville, P 2018, ' Introducing dental students to reflective practice : a dental educator’s reflections ', Reflective Practice, vol. 19, no. 2, pp. 278-290 . https://doi.org/10.1080/14623943.2018.1437400
There is growing consensus that being reflective and developing reflective practice is an important part of becoming a healthcare professional, adding to and enhancing our everyday professional values, knowledge and skills. For dentists, reflective p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::57b6c6497131dda135af7add3381bf80
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85042927531&partnerID=8YFLogxK
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85042927531&partnerID=8YFLogxK