Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"institutional expectations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kviatek, Beata
Presentation at the International Business School, Hanze University of Applied Sciences Groningen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9d3b6547f9eecb50479e9dac620cab51
https://research.hanze.nl/nl/activities/0cb18660-d2e0-4386-95a4-28984240e37f
https://research.hanze.nl/nl/activities/0cb18660-d2e0-4386-95a4-28984240e37f
Autor:
Susan Kies
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 1 (2005)
Abstract The Introduction to Clinical Clerkships is a 2-week course for new third-year students, starting immediately before the core clerkship schedule begins. The course is designed to introduce the students to the clinical program and give each cl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f86ea70f4da0460da3a42aca971c5657
Autor:
Kviatek, Beata
This report presents research on success factors of learning communities with a case study of the Innovation Lab Hanze International Business Office (further – Innovation Lab HIBO) at Hanze University of Applied Sciences Groningen, the Netherlands.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::940aeb2580a7a5b204d901ba2140df31
https://research.hanze.nl/en/publications/1b0d511a-00cf-4f68-ad2a-8fb7fc153d81
https://research.hanze.nl/en/publications/1b0d511a-00cf-4f68-ad2a-8fb7fc153d81
Autor:
Collins, Susan E.
The study was designed to identify counseling services and program outcomes within the Virginia Community College System (VCCS). VCCS counseling providers and chief administrative officers (presidents and campus provosts) assessed the level of import
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/37975
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-06062008-151035/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-06062008-151035/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.