Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"instamoms"'
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 10, Iss 1, Pp 124-135 (2022)
Influencers have established themselves as key allies for brands by cultivating a powerful public image to promote them. In the case of Instamoms, these collaborations can offer moms a means of achieving economic stability. In a country like Mexico,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ec7fbadb9fc4e2b847cc0e090166b84
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 1, 124-135, New Narratives for New Consumers: Influencers and the Millennial and Centennial Generations
Influencers have established themselves as key allies for brands by cultivating a powerful public image to promote them. In the case of Instamoms, these collaborations can offer moms a means of achieving economic stability. In a country like Mexico,
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/77853
Autor:
Felipe Garrido, Alexandra Alvarez, Juan Luis González-Caballero, Pilar Garcia, Beatriz Couso, Isabel Iriso, Maria Merino, Genny Raffaeli, Patricia Sanmiguel, Cristina Arribas, Alex Vacaroaia, Giacomo Cavallaro
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 20
Issue 3
Pages: 2426
Volume 20
Issue 3
Pages: 2426
There is evidence of the risk of overexposure of children on social networks by parents working as influencers. A cross-sectional study of the profiles of the sixteen most-followed Instamoms in Spain was carried out. An analysis of these profiles was
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Media and Communication
New Narratives for New Consumers: Influencers and the Millennial and Centennial Generations
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
New Narratives for New Consumers: Influencers and the Millennial and Centennial Generations
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
Influencers have established themselves as key allies for brands by cultivating a powerful public image to promote them. In the case of Instamoms, these collaborations can offer moms a means of achieving economic stability. In a country like Mexico,
Autor:
Jiménez-Iglesias, Estefanía, Elorriaga-Illera, Angeriñe, Monge-Benito, Sergio, Olabarri-Fernández, Elena
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
El fenómeno influencer ha permitido a personas previamente desconocidas adquirir altos niveles de popularidad mediante la exhibición de imágenes que recrean sus actividades, sus intereses o su vida cotidiana. Las instamadres son influencers que co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::a612aa1a5300863b5bc02b4cfe28c285
http://hdl.handle.net/10045/120379
http://hdl.handle.net/10045/120379
Autor:
Estefanía Jiménez-Iglesias, Angeriñe Elorriaga-Illera, Sergio Monge-Benito, Elena Olabarri-Fernández
Publikováno v:
Revista Mediterránea de Comunicación, Vol 13, Iss 1, p 51 (2022)
El fenómeno influencer ha permitido a personas previamente desconocidas adquirir altos niveles de popularidad mediante la exhibición de imágenes que recrean sus actividades, sus intereses o su vida cotidiana. Las instamadres son influencers que co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.