Zobrazeno 1 - 10
of 3 587
pro vyhledávání: '"inquiry-based science education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Strat, Tonje Tomine Seland1 tonjeto@oslomet.no, Henriksen, Ellen Karoline1,2, Jegstad, Kirsti Marie1
Publikováno v:
Studies in Science Education. Sep2024, Vol. 60 Issue 2, p191-249. 59p.
Autor:
Azam Esfijani, Maryam Faraji
Publikováno v:
مجله علوم تربیتی, Vol 29, Iss 2, Pp 127-146 (2022)
The aim of this study is to investigate the effects of inquiry-based science education, integrated with mobile technology, on the academic achievement of fifth-grade elementary students, with the mediating role of academic motivation.MethodThis study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bda680d6e7294127bd3e19aeabb5a6c6
Autor:
Tomas Shivolo, Hamza Omari Mokiwa
Publikováno v:
International Journal of Research in STEM Education, Vol 6, Iss 1 (2024)
In the evolving landscape of secondary school science education in Namibia, there is a growing shift from traditional rote-learning methodologies toward inquiry-based instruction and practical work to foster deeper learner engagement and critical thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56d502b2691f41f3a018237b441a22bb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.