Zobrazeno 1 - 10
of 479
pro vyhledávání: '"inquiry-based labs"'
Autor:
Dew, Matthew, Hunt, Emma, Perera, Viranga, Perry, Jonathan, Ponti, Gregorio, Loveridge, Andrew
Recent studies provide evidence that social constructivist pedagogical methods such as active learning, interactive engagement, and inquiry-based learning, while pedagogically more effective, can enable inequities in the classroom. By conducting a qu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.00609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2006 Apr 01. 68(4), 233-237.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4451972
Autor:
McBroom, Rachel, Oliver-Hoyo, Maria T.
Publikováno v:
The Science Teacher, 2007 Oct 01. 74(7), 58-63.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24142222
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Loveridge, Andrew, Dew, Matthew, Hunt, Emma, Ponti, Gregorio, Perry, Jonathan, Perera, Viranga
Recent studies provide evidence that reducing structure in courses in accordance with active or inquiry-based learning strategies, while pedagogically more effective overall, can exacerbate inequities. In this study we extend the results of previous
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a293ae61026f1e6bfc9b680f37d26ef6
Autor:
Elizabeth S. Charles, Kevin Lenton, Rhys Adams, Michael Dugdale, Sean Hughes, Karl Laroche, Caroline Cormier, Véronique Turcotte, Chao Zhang
Publikováno v:
Optics Education and Outreach VII.
Autor:
Danny Doucette
Publikováno v:
2022 Physics Education Research Conference Proceedings.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gregory, G. Groot, Poulin-Girard, Anne-Sophie, Charles, Elizabeth S., Lenton, Kevin, Adams, Rhys, Dugdale, Michael, Hughes, Sean, Laroche, Karl, Cormier, Caroline, Turcotte, Véronique, Zhang, Chao
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; October 2022, Vol. 12213 Issue: 1 p122130G-122130G-10, 12090881p