Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"inquiry-based laboratories"'
Autor:
Ana-Lucía Fuentes, Maria Entezari
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 11, Iss 3, Pp 211-275 (2020)
Undergraduate biology education has changed over the past decade, incorporating an iterative and evidence-based approach. Many educational assessments have confirmed the effectiveness of integrating authentic research and open-ended inquiry into intr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ae376dcf41f4211a2c73912cc13ee0e
Autor:
SAUTERER, ROGER
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2017 Aug 01. 79(6), 466-472.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26411264
Autor:
Maria Entezari, Ana-Lucía Fuentes
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 11, Iss 3, Pp 211-275 (2020)
Undergraduate biology education has changed over the past decade, incorporating an iterative and evidence-based approach. Many educational assessments have confirmed the effectiveness of integrating authentic research and open-ended inquiry into intr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.