Zobrazeno 1 - 10
of 7 202
pro vyhledávání: '"inquiry-based approach"'
Publikováno v:
Journal of Human, Earth, and Future, Vol 5, Iss 3, Pp 438-455 (2024)
The aim of the study is to present information about the main findings of a research study on the application of the inquiry-based approach in undergraduate teacher training in the field of technical education. The authors seek the answer to the ques
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25d60f680c6f4596a8b51d6d0700bf11
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Fisika Indonesia, Vol 20, Iss 1, Pp 13-26 (2024)
The study aims to show that an inquiry-based approach develops pre-service teachers' experimental competency. The static-group pretest-posttest design, an experimental quantitative analysis method, has been utilized. The experimental group comprised
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52db698335a0454ca0b2a2ecbba3b0c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zukiswa Nhase, Bekithemba Dube
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 4, Iss 12, Pp 32-42 (2023)
Early childhood education (ECD) provides a foundation for a child’s cognitive and social development. In this context, nurturing scientific skills from an early age is crucial for fostering curiosity, analytical thinking, and problem-solving abilit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1013d401e4b24c3cb40a398a170db71b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis, Vol 13, Iss 2, Pp 50-62 (2023)
Introduction: In the proposed study, the authors focus on the effectiveness of the application of inquiry-based approach in Slovak schools and present the results of an original research study focused on the impact of inquiry-based teaching on studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd1f5c91c48441f8998eea7794cede92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Praskievicz, Sarah1 sjpraski@uncg.edu
Publikováno v:
Journal of Geography in Higher Education. 2023, Vol. 47 Issue 4, p677-684. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.