Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"innovative methodologies"'
Publikováno v:
Physical Education Theory and Methodology, Vol 24, Iss 4, Pp 539-544 (2024)
Objectives. The study aimed to evaluate the effects of sport-specific educational proposals in school-age sports, currently used in planning of sports activities, such as game-based karate training, on social interactions and improving perceptions of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2ccca23043745f1b7e24cef812c01a6
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 14, Iss 3, Pp 649-653 (2024)
Currently, we live in a continuously transforming society, which has led to the educational system facing changes and new challenges. It is necessary to change the previous models and didactic methodologies, which were markedly expository, and the me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/571f1605aacd4e2fab23b92377312ddd
Autor:
Viviana Giannuzzi, Arianna Bertolani, Silvia Torretta, Giorgio Reggiardo, Eleonora Toich, Donato Bonifazi, Adriana Ceci
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 11 (2024)
IntroductionThe European Medicines Agency (EMA) offers scientific advice to support the qualification procedure of novel methodologies, such as preclinical and in vitro models, biomarkers, and pharmacometric methods, thereby endorsing their acceptabi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a34c496f14547ed9df7bdb0329ccc41
Publikováno v:
International Journal of Humanities Education and Social Sciences, Vol 3, Iss 1 (2023)
This research paper explores Japan's experiences in advancing resilience and fostering sustainable development through strategic investments in cutting-edge technology and innovative methodologies for disaster risk reduction. Japan, a country prone t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/403dd5bf58424e44be7d85f1d2a1ae92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lorena Rodriguez Calzada
Publikováno v:
Journal of Management and Business Education, Vol 4, Iss 3 (2021)
Currently, online or hybrid teaching are increasingly in demand and have been driven by social, demographic and health factors such as that experienced during the global COVID-19 pandemic. The traditional classroom as originally was conceived has exp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4b52a3a0d8445a887b5a8be648157fe
Autor:
José Francisco Jiménez-Parra, David Manzano-Sánchez, Oleguer Camerino, Queralt Prat, Alfonso Valero-Valenzuela
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 12, Iss 5, p 153 (2022)
Schools are ideal environments to promote healthy lifestyles and teach values among students. In this sense, the present study aims to verify the result of an Active Break program (AB) within the Teaching Personal and Social Responsibility (TPSR) Mod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a367ab7b0c743dc9eb5e4572b6ff2db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.