Zobrazeno 1 - 10
of 52 873
pro vyhledávání: '"innovation diffusion"'
Autor:
Young, H. Peyton, author, Arieli, Itai, author, Babichenko, Yakov, author, Peretz, Ron, author
Publikováno v:
Spontaneous Order : How Norms, Institutions, and Innovations Emerge from the Bottom Up, 2024, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198892908.003.0020
Autor:
JISHAM, Muhammed1 jishamwyd@gmail.com, VANITHA, Selvaraj1 vanitha@bdu.ac.in, JOHN, Abin1 abinjohnunny555@gmail.com
Publikováno v:
Theoretical & Applied Economics. Autumn2024, Vol. 31 Issue 3, p53-60. 8p.
Autor:
Guo, Chiquan1 (AUTHOR), Sarkar, Sudipto2 (AUTHOR) ssarkar@frostburg.edu, Garcia, Sergio1 (AUTHOR), Adams, Russell1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Jul2024, p1-23. 23p. 6 Illustrations.
Publikováno v:
Theoretical and Applied Economics, Vol XXXI, Iss 3, Pp 53-60 (2024)
The purpose of this study is to investigate the factors that influence users’ behavioral intentions to adopt Artificial Intelligence for personal financial management using an Innovation Diffusion Theory (IDT) framework. An analysis of empirical da
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2e08456b1d04937a833e637ed92d692
Publikováno v:
Brain-Apparatus Communication, Vol 3, Iss 1 (2024)
Diffusion Innovation theory aims to elaborate the law of diffusion and development of innovation things in social systems and is widely used in the study of diffusion phenomena of new technologies at home and abroad. As digital transformation reshape
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b895b0516764625811ef5931df45111
Publikováno v:
Polish Journal of Environmental Studies. 2024, Vol. 33 Issue 2, p1429-1441. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.