Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"innova-tion"'
Autor:
Ryszard Ćwiertniak
Publikováno v:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Vol 48, Iss 4, Pp 95-110 (2021)
Innovation is a collection of unique projects, portfolios or project programmes. Current changes are influenced by phenomena in the organiza-tion and its environment. We continue to ask ourselves, especially during the pandemic crisis, how to build t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aeda785d670d46bdbd10b2e5fab08cf7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L. V. Martseniuk, T. Yu. Charkina
Publikováno v:
Antropologìčnì Vimìri Fìlosofsʹkih Doslìdžen', Vol 0, Iss 11, Pp 63-70 (2017)
Purpose of the work is to substantiate the development of railway tourism in the context of human needs in accordance with the theory of individual life space. Methodology. Theoretical and methodological basis of the study is the provisions of the ec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46e9e871aa9a4e6badb09920b6793444
Publikováno v:
Статистика и экономика, Vol 0, Iss 6, Pp 199-204 (2016)
The article examines the main factors restraining the activity of industrial development at the present stage of Russian reforms. Special attention is paid to innovation activity of organizations, industries, business confidence, high level of taxati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17328c4af6184f748c1b1e50739da4c5
Publikováno v:
Zhao, H, Ge, Y, Hu, Y & Zhang, Y 2023, ' How to Enhance Brand Value of Smart Service Enterprises Based on Tobin Q: A Financial Perspective Investigation of China’s Property Industry ', Journal of Systems Science and Information, vol. 11, no. 1, pp. 35-57 . https://doi.org/10.21078/JSSI-2023-035-23
The development of digital technology and the construction of smart cities urge service enterprises to seek competitive advantages by building smart service brands. However, there are few studies explore the brand value, brand strategies, and corresp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e74c5c61fab8eda21eb22d514eaf0d97
https://vbn.aau.dk/da/publications/8b1b1704-61bb-4d88-849e-638a7c65d8e6
https://vbn.aau.dk/da/publications/8b1b1704-61bb-4d88-849e-638a7c65d8e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The South East Asian Journal of Management, Vol 7, Iss 1, Pp 16-40 (2013)
This article provides the results of an exploratory study that investigated the effect of Capabil- ity Lifecycle Path on attaining effective adaptation through innovation. Based on Miles and Snow (1978), an empirical study was conducted to explore wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a8e1f107127415185b1aba8e2160c29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.