Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"initial language"'
Autor:
Katsuo Tamaoka, Shaoyun Yu, Jingyi Zhang, Yuko Otsuka, Hyunjung Lim, Masatoshi Koizumi, Rinus G. Verdonschot
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
This study explored sentence processing in two typologically distinct languages: Korean, a verb-final language, and Tongan, a verb-initial language. The first experiment revealed that in Korean, sentences arranged in the scrambled OSV (Object, Subjec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a3639792f05475787fdbd8e9326f2da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Álvaro Hernán Quintero Polo
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 21, Iss 1, Pp 27-42 (2019)
In this article the author reports on a study of some English language student-teachers’ trans-formations of knowledge about language education. The question that guided the study was: How are English language student-teachers’ formative pedagogi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72af7404644643ffadce1450047aecd6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roberts, Ian, author
Publikováno v:
Parameter Hierarchies and Universal Grammar, 2019.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198804635.003.0006
Publikováno v:
Letras; Edição Especial-1/2022: 30 anos de pesquisas em Computer Assisted Language Learning (CALL) no Brasil; 22-41
Letras (Santa Maria. Online)
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Letras (Santa Maria. Online)
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Initial language teacher education in cyberculture should encompass not only linguistic and pedagogical knowledge, but also knowledge about the integration of digital technologies to the teaching/learning process and the development of digital litera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::c13dab8f41ed7d8893b15b622bc88edc
https://periodicos.ufsm.br/letras/article/view/71344
https://periodicos.ufsm.br/letras/article/view/71344
Autor:
Marianthi Karatsiori
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 3, Iss 1 (2016)
This article aims to illuminate the structure of initial language teacher education in 25 European countries and to identify similarities and differences between different countries on issues concerning the content and structure of teacher training p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dffcb6e277e84b39a6f976689fb0c565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.