Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"informative influence"'
Publikováno v:
Publications, Vol 11, Iss 2, p 31 (2023)
Scientific activity in the Humanities and Social Sciences (HSS) presents special characteristics that require the use of various sources and methodologies to adequately assess its impact and influence on both academic and non-academic audiences. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2637d90292c4bae85a5ba52cd9a913f
Este artículo está sujeto a una licencia CC BY 4.0.
Scientific activity in the Humanities and Social Sciences (HSS) presents special characteristics that require the use of various sources and methodologies to adequately assess its impact and
Scientific activity in the Humanities and Social Sciences (HSS) presents special characteristics that require the use of various sources and methodologies to adequately assess its impact and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1106::b541a6c9ed2a1cac13106d48957c84aa
http://hdl.handle.net/10261/310957
http://hdl.handle.net/10261/310957
Publikováno v:
Publications; Volume 11; Issue 2; Pages: 31
Scientific activity in the Humanities and Social Sciences (HSS) presents special characteristics that require the use of various sources and methodologies to adequately assess its impact and influence on both academic and non-academic audiences. This
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability, Vol 12, Iss 10619, p 10619 (2020)
Sustainability
Volume 12
Issue 24
Sustainability
Volume 12
Issue 24
Reference group is an important factor influencing users&rsquo
purchase in the network communities. The reference group&rsquo
s influences involve informative influence and normative influence, and users&rsquo
purchases are divided int
purchase in the network communities. The reference group&rsquo
s influences involve informative influence and normative influence, and users&rsquo
purchases are divided int
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
INFORMATION AND LAW; No. 1(4) (2012); 113-121
Інформація і право; № 1(4) (2012); 113-121
Інформація і право; № 1(4) (2012); 113-121