Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"informational social influence"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Human health and marine life are facing the hazards and threats of plastic waste. China is the world’s largest producer and consumer of disposable plastic products, thus paying more attention to the threats and challenges of single-use plastics pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3241b77d00f47e9842ace6022cf288b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel S. Soper
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 218765-218776 (2020)
The ability to accurately measure the quality of a web interface design is critical if organizations hope to make effective decisions about their websites. Since websites are often the most publically visible face of an organization, website-related
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/518f8929885541649a2052d6acf65b7a
Autor:
Sulejmanović, Dijana
Publikováno v:
ZBORNIK ISLAMSKOG PEDAGOŠKOG FAKULTETA U BIHAĆU / PROCEEDINGS OF ISLAMIC PEDAGOGICAL FACULTY IN BIHAĆ. (11):137-157
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=870824
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fahri Özsungur
Publikováno v:
Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi, Vol 1, Iss 2, Pp 117-148 (2017)
Bu çalışmada tüketici satın alma ve karar süreci tüketici davranışlarının bilişsel temelli özellikleri, tüketici davranışlarını etkileyen faktörler, global sınıflar teorisi, referans gruplar, gruplarda uyum süreci, bilgisel sosy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a0578d20c464a4ab7b4257741f8bec3
Autor:
Chenicha Praphruetmona
Communication and Media in Asia Pacific, 6, 1, 41-51
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::63360ce35a56fa1d2da22190aa9db6db