Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"informal science learning (ISL)"'
Publikováno v:
Science Education
Supporting more equitable participation in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) remains a key, persistent educational challenge. This paper employs a sociological Bourdieusian lens to explore how equitable youth outcomes might be
Autor:
Keith, Lindsay1 l.keith@gre.ac.uk, Griffiths, Wyn2 w.griffiths@mdx.ac.uk
Publikováno v:
Research for All. 9/21/2021, Vol. 5 Issue 1, p320-346. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Digital Convergence. 2021, Vol. 19 Issue 9, p33-42. 10p.
Autor:
Dawson, Emily, Bista, Raj, Colborne, Amanda, McCubbin, Beau‐Jensen, Godec, Spela, Patel, Uma, Archer, Louise, Mau, Ada
Publikováno v:
Science Education; May2024, Vol. 108 Issue 3, p792-819, 28p
Publikováno v:
Journal of Experiential Education. Jun2018, Vol. 41 Issue 2, p154-169. 16p.
Publikováno v:
Asia-Pacific Science Education; 2020, Vol. 6 Issue 2, p285-318, 34p
Publikováno v:
International Journal of Science Education, Part B: Communication & Public Engagement; Jun2020, Vol. 10 Issue 2, p166-185, 20p
Publikováno v:
Library Quarterly. Apr2019, Vol. 89 Issue 2, p116-136. 21p. 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
Becker-Klein, Rachel1 (AUTHOR) rachel@consulttworoads.com, Davis, Cathlyn2 (AUTHOR), Phillips, Tina B.3 (AUTHOR), Del Bianco, Veronica2 (AUTHOR), Grack Nelson, Amy4 (AUTHOR), Ronning, Evelyn Christian4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Citizen Science: Theory & Practice. 2023, Vol. 8 Issue 1, p1-N.PAG. 12p.