Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"infomediary"'
Autor:
Luminița-Iulia Zaiț
Publikováno v:
Studies and Scientific Researches: Economics Edition, Vol 0, Iss 35 (2022)
In many fields of activity of the national economy, the legislative basis is one that is constantly changing, being numerous situations in which the impact of legislative initiatives is unfavorable for business environment, and not only that. In this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bd1eb6301c84ac6856c71b723dbe645
Publikováno v:
Modern Supply Chain Research and Applications, 2020, Vol. 2, Issue 2, pp. 99-111.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MSCRA-09-2019-0019
Publikováno v:
Modern Supply Chain Research and Applications, Vol 2, Iss 2, Pp 99-111 (2020)
Purpose – The aim of this study is to examine the role and capabilities of fourth party logistics (4PL) in the supply chain agility and firm performance. In addition to this, the relationship between supply chain agility and firm performance is als
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0a302f5fafe4bc49228f7e1d181ede3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wałęga, Grzegorz
Publikováno v:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / Cracow Review of Economics and Management. 953(05):33-50
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=475020
Autor:
Salas Noguera, Felipe
Publikováno v:
Séneca: repositorio Uniandes
Universidad de los Andes
instacron:Universidad de los Andes
Universidad de los Andes
instacron:Universidad de los Andes
Con la aparición de las plataformas de streaming de música, el funcionamiento de la industria musical y el consumo de música ha cambiado radicalmente. El descubrimiento de nueva música ha pasado de ser influenciada por emisoras de radio, o por es
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::8d7e376b78664329864aa95e4b35ce95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2009 Jun 01. 86(4), 541-553.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40295111
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2005 Apr 01. 9(3), 115-127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27751157
Autor:
Goyette-Côté, Marc-Olivier
Publikováno v:
Sciences de l'information et de la communication. Université de la Sorbonne nouvelle-Paris III; Université du Québec à Montréal, 2020. Français. ⟨NNT : 2020PA030022⟩
Infomediaries are actors who use the technical capabilities of their socio-technical platforms and knowledge of the Internet to collect an enormous amount of disseminated in a unified virtual kiosk interface, true gateway to content hosted on the web
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d7d798d122c77348d701cc10d8b30a49
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-03421972/document
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-03421972/document