Zobrazeno 1 - 10
of 638
pro vyhledávání: '"infància"'
Autor:
Alejandro Álvarez Gallego
Publikováno v:
Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació, Iss 40 (2023)
Títol : Un Jardín Montessori en Colombia L’article analitza la creació, el 1934, del primer Jardí Infantil públic a Colòmbia que va tenir com a model el mètode Montessori. El Jardí va ser el lloc de pràctica de les mestres en formació de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8158db3778648a6ab4144c42c300c81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vincenzo Schirripa
Publikováno v:
Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació, Iss 40 (2023)
La revista multilingüe del moviment Montessori The Call of Education (1924-1925) marca una etapa en la internacionalització del mètode en el context de la renovació educativa del període d’entreguerres. Al mateix temps, és el resultat de la m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fa81b23a2bd403eb2e6af96959cab01
Autor:
Andrea Jover Pujol
Publikováno v:
Papers, Vol 108, Iss 1 (2023)
La Llei 14/2010, del 27 de maig, dels Drets i les Oportunitats en la Infància i l’Adolescència en el seu preàmbul «reconeix el dret de totes les persones menors d’edat a rebre l’atenció integral necessària per al desenvolupament de llur p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58df47e6bac14f0a88eff66b60e60e7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chiricú Journal: Latina/o Literatures, Arts, and Cultures, 2020 Apr 01. 4(2), 19-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/chiricu.4.2.03
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Enric Saurí Saula, Sheila González
Publikováno v:
Papers, Vol 107, Iss 3 (2022)
L’accés als serveis d’educació infantil s’ha demostrat que és una eina eficient de lluita contra la desigualtat educativa. No obstant això, les famílies més avantatjades són més proclius a l’ús d’aquests serveis, mentre que els inf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e16bd430f76d455495fb25c6aab88150
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.