Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"industry commons"'
Autor:
Michela Magas, Dimitris Kiritsis, María Poveda-Villalón, Lan Yang, Sten-Erik Björling, Andreas Rudenå
Publikováno v:
Frontiers in Manufacturing Technology, Vol 4 (2024)
One of the greatest challenges in creating effective decision-making systems for connected enterprises is the management of cross-domain information. In manufacturing value networks where supply chains are increasingly intertwined, and closed-loop li
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3e967c71765457eb28870da176a00fe
Autor:
Magas, Michela, Kiritsis, Dimitris
Publikováno v:
International Journal of Production Research. 60:479-492
This paper introduces the background, concept and definition of the Industry Commons. It initiates a discussion on the positioning of the Industry Commons Ecosystem (ICE) with respect to current research directions in advanced manufacturing and produ
Autor:
Goldbeck, Gerhard, Simperler, Alexandra, Bull, Lucy, Gao, David, Ghedini, Emanuele, Karray, Mohamedhedi, Kharlamov, Evgeny, Kiritsis, Dimitrios, Lomax, Jane, Matentzoglu, Nicolas, Noeske, Michael, Piroi, Florina, Sarka, Arkopaul, Vladislavleva, Katya, Waaler, Arild
We introduce a new role in the field of semantic knowledge management which we call Translator in Knowledge Management for Innovation. Our interest is in the role helping to shape purposeful and traceable communication in materials and manufacturing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b06a3b26415f827341cdfa9fb325fffb
Autor:
Nadja Adamovic, Ernst Dieter Janotka, Hedi Karray, Arkopaul Sarkar, Dimitris Kiritsis, Gerhard Goldbeck, Michela Magas, John Breslin, Lan Yang, Anna Fensel, Umutcan Simsek, Silvana Muscella, Cristina Mancarella, Florina Piroi, Emanuele Ghedini
Data sharing within and across domains can offer enormous opportunities for innovation and forovercoming various bottlenecks in industry. It can help organisations to achieve the generalobjectives of both green and digital transition, but also more s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::be04de211044bb1b32d98c889223c259
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Strategic Management Journal. 35(4):532-549
This paper builds on a growing literature that takes into account the fact that firms in an industry may be interdependent with regard to their corporate reputations, thus sharing a "reputation commons." We argue that the theory of public goods can h
Autor:
Fauchart, Emmanuelle, Cowan, Robin
Publikováno v:
Strategic Management Journal
Strategic Management Journal, Wiley, 2014, 35 (4), pp.532-549. ⟨10.1002/smj.2122⟩
Strategic Management Journal, 35(4), 532-549. Wiley
Strategic Management Journal, Wiley, 2014, 35 (4), pp.532-549. ⟨10.1002/smj.2122⟩
Strategic Management Journal, 35(4), 532-549. Wiley
This paper builds on a growing literature that takes into account the fact that firms in an industry may be interdependent with regard to their corporate reputations, thus sharing a "reputation commons." We argue that the theory of public goods can h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::108396f61f5aa82b7fff715abce4a6bd
https://hal.univ-lorraine.fr/hal-01741598
https://hal.univ-lorraine.fr/hal-01741598
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.