Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"inductive coding"'
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 23, Iss 2 (2023)
This study examines the perceptions of first-year, mathematics graduate teaching assistants (GTAs) participating in a six-week summer course designed to deepen their knowledge of collegiate mathematics teaching practices before being assigned to inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c22cc7d638ac46d5a606ec0ac435ec2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Butler, Jesse
In Ontario, as in many other provincial, state, and national jurisdictions, the government has come to play a significant role in shaping the curriculum taught in public schools. The curriculum, in this sense, is a matter of public policy. In educati
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/40389
Publikováno v:
Forum: Qualitative Social Research, Vol 14, Iss 1 (2012)
This article describes the process by which a five-dimensional tool for history textbook analysis was conceptualized and developed in three stages. The first stage consisted of a grounded theory approach to code the content of the sampled chapters of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e0cb6bf73124538aec958101a185f77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.