Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"individual learner differences"'
Autor:
Balázs Fajt
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 15, Iss 2, Pp 148-171 (2024)
This study investigates the motivation for learning German as a Foreign Language (GFL) of Hungarian secondary school students, in particular, their extramural activities and the impact of these activities on their learning motivation in second langua
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9503d6d56f3349fea10d8bb347e376c3
Autor:
Moallemi, Robyn
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 2023, Vol. 17, Issue 1, pp. 21-46.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIT-07-2022-0041
Autor:
Chen, Shu1, Fu, Rongrong1 530325858@qq.com
Publikováno v:
Irish Educational Studies. Dec2024, Vol. 43 Issue 4, p1649-1651. 3p.
Publikováno v:
Journal of the European Second Language Association, Vol 7, Iss 1, Pp 1–15-1–15 (2023)
Recent developments in language learning aptitude research have generated renewed interest in the topic, especially with regard to the distinction between aptitude for explicit and implicit learning. This work is complemented by ongoing improvements
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff200c50aae745d99fbebeddd13e00eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gavrilova, Milena, Daskalovska, Nina
Publikováno v:
Палимпсест, Меѓународно списание за лингвистички, книжевни и културолошки истражувања / Palimpsest, International Journal for Linguistic, Literary and Cultural Research. 3(5):293-303
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=969502
Autor:
Charoento, Mongkol
Publikováno v:
Contemporary Educational Research Journal. 7(2):57-72
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=967806
Autor:
Jantarska, Anna
Publikováno v:
Linguodidactica. (19):91-103
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=421515