Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"indirect treatment effects"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We use a natural experiment to show that the presence of an external examiner has both a direct and an indirect negative effect on the performance of monitored classes in standardized educational tests. The direct effect is the difference in the test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bcf55b7dcf5f0cef4c6fe315355935df
http://eprints.lse.ac.uk/48918/
http://eprints.lse.ac.uk/48918/
Publikováno v:
Health economics. 22(9)
To prevent modern diseases such as obesity, cancer, cardiovascular conditions and diabetes, which have reached epidemic-like proportions in the last decades, many health experts have called for students to receive Health Education (HED) at school. Al
Publikováno v:
Institute of Social and Economic Research Discussion Papers. 845
Using a natural experiment designed by the Italian natioanl test administrator [INVALSI] to monitor test procedures in Italian primary schools, this paper shows that the presence of an external examiner who monitors test procedures has both a direct
Publikováno v:
e-Archivo. Repositorio Institucional de la Universidad Carlos III de Madrid
instname
instname
To prevent modern diseases such as obesity, cancer, cardiovascular conditions and diabetes, which have reached epidemic-like proportions in the last decades, many health experts have called for students to receive Health Education (HED) at school. Al
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b8fcb6f880671b25ed8dd87bfea7e02c
https://hdl.handle.net/10016/9706
https://hdl.handle.net/10016/9706
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.