Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"indirect observation"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThis work arises from a previous research, “Pikler educators early in the morning” carried out in the Emmi Pikler Nursery School in Budapest through Systematic Observation. In it, Piklerian choreographies were found in observed educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27588ed9eda240bbab2fb9d5ab49f680
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionScientific knowledge about the criteria that determine success in women’s football is beginning to develop.MethodsThis study was carried out with the aim of detecting regularities in the offensive success in elite women’s football, as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ede0cd677e844012a0f588b5b2400006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Schaaik, Gerjan, author
Publikováno v:
The Oxford Turkish Grammar, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198851509.003.0024
Autor:
Weber, Ewald, Edwards, Peter J.
Publikováno v:
The Journal of Wildlife Management, 2006 Nov 01. 70(5), 1285-1292.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4128048
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Observation of Metacognitive Skills in Natural Environments: A Longitudinal Study With Mixed Methods
Autor:
María Consuelo Sáiz Manzanares, Miguel Ángel Queiruga Dios, César Ignacio García-Osorio, Eduardo Montero García, Jairo Rodríguez-Medina
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Recent studies pointing to evaluation methods in natural environments suggest that their use in the analysis of metacognitive skills provides more precise information than the use of off-line evaluation methods. In this research, mixed methods are us
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7273db8aef844448800bddec7537c393
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Indirect observation is a recent concept in systematic observation. It largely involves analyzing textual material generated either indirectly from transcriptions of audio recordings of verbal behavior in natural settings (e.g., conversation, group d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41fbabfe657c45fd934897af224333a1
Autor:
Martins, Xavier Cameijo
Relatório de Estágio do Mestrado em Ensino de Geografia no 3º ciclo do Ensino Básico e no Ensino Secundário apresentado à Faculdade de Letras O exercício da prática letiva está dependente de dois aspetos: o ensino e a aprendizagem. Embora o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5d3375e34563099ad1626635c53574b5
https://hdl.handle.net/10316/102680
https://hdl.handle.net/10316/102680
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.