Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"indian msmes"'
Publikováno v:
SocioEconomic Challenges, Vol 7, Iss 1, Pp 97-114 (2023)
This paper summarizes the arguments and counterarguments within the scientific discussion on identifying the potential markets for Micro Small and Medium Enterprises (MSMEs). The main purpose of the research is to present the commodities and potentia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb020f2bc774456a8db89cdb0b70dbef
Publikováno v:
Финансы: теория и практика, Vol 26, Iss 6, Pp 192-211 (2022)
Micro, small, and medium enterprises (MSME) are the backbone of every economy. Financial inclusion of MSMEs is essential for any country aspiring to economic development. Innovative solutions offered by fintech companies can support the financial inc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/201a50cba919468fbab3324411db524b
Autor:
Tripathi, Kumari Amrita, Singh, Saumya
Publikováno v:
Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 2018, Vol. 12, Issue 3, pp. 346-373.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEC-12-2017-0101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lohith, C P
Strategic Marketing is very essential to realize firm’s objectives and thereby take the advantage against the competitors. Innovation becomes the means of taking the firm to the higher level among the existing local and global competitors. Strategi
Externí odkaz:
http://etd.iisc.ernet.in/handle/2005/2862
http://etd.ncsi.iisc.ernet.in/abstracts/3716/G28203-Abs.pdf
http://etd.ncsi.iisc.ernet.in/abstracts/3716/G28203-Abs.pdf
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.