Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"inclusive strategies"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThis qualitative study examined the inclusive strategies in language teaching that teachers (ties) employed to cater to the different linguistic backgrounds (tongues) of the primary learners in the Philippines. It also explored the effects of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/defed032bbf144bba2c3346ea1a0ce0c
Autor:
Davide Parmigiani, Diana Spulber, Asia Ambrosini, Anna Molinari, Elisabetta Nicchia, Myrna Pario, Andrea Pedevilla, Ilaria Sardi, Chiara Silvaggio
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 4, Iss , Pp 100255- (2023)
The war in Ukraine caused a huge number of displaced people in a very short time. Amongst the refugees were many school-age children who needed to continue studying in the schools of the host countries. Host schools and teachers had to arrange inclus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe40c5f73adf40f3bc1855592e045fdd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
В данной статье приведен социально-психологический анализ отношения к инклюзивности среди педагогов, осуществлено изучение роли таких
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cddc992c6635146b3bea026e45258b99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Didacticae: Revista d'Investigació en Didàctiques Específiques; No 12 (2022); 124-137
Didacticae: Journal of Research in Specific Didactics; No. 12 (2022); 124-137
Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas; Núm. 12 (2022); 124-137
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Didacticae: Journal of Research in Specific Didactics; No. 12 (2022); 124-137
Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas; Núm. 12 (2022); 124-137
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
En la majoria dels casos, el professorat de música no acostuma a tenir estratègies que li permetin respondre a les necessitats educatives específiques de l’estudiantat amb discapacitat visual. Tenint en compte la necessitat de trobar noves estra
Autor:
Eladio Sebastian Heredero
Publikováno v:
Acta Scientiarum: Education, Vol 32, Iss 2, Pp 193-208 (2010)
Embora tenhamos trabalhado durante quase três décadas sobre os modelos de resposta para atender, em nossas escolas, aos alunos com deficiência, ainda estamos no debate sobre qual é a melhor estratégia. Este trabalho, partindo de uma análise da
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5eead2c782c41c69e43ac5e914cee09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.