Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"inclusive evaluation"'
Autor:
Brian Yates, Nadini Persaud
Publikováno v:
Journal of MultiDisciplinary Evaluation, Vol 20, Iss 47 (2024)
Although Michael Scriven is one of the most recognized parents of program evaluation in general, it may be surprising to learn that he also was a founder of cost-inclusive evaluation (CIE) in particular. CIE incorporates into evaluations information
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd215bd26a4f4e98a2823fb50e82474c
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 68, Iss 3, Pp 141-178 (2023)
偏遠地區學校學生長期處於文化與經濟不利等環境,與都會孩子的學習差距日益擴大,為幫助偏鄉學生提升基本學習能力,政府乃推行學習扶助方案且已實施多年。然而,過去針對學習扶助
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e7b86373de54601928d30df2a2b62d6
Autor:
Lamarche, Marie-Aimée
L’évaluation est une activité intrinsèquement liée à l’acte d’enseigner. Elle se réalise par des pratiques évaluatives qui découlent de pratiques enseignantes et de fondements pédagogiques. La recherche dans le domaine de l’
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teresa González-Ramírez
Ante los nuevos retos que exige la educación inclusiva, la evaluación no puede quedar anclada en estrategias o enfoques insuficientes Un sistema de evaluación que no valore y respete las diferencias individuales sólo conduce a profundizar en la b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cc37e0e6ba24b1c517cd9bc8ee883a90
https://hdl.handle.net/10400.2/12102
https://hdl.handle.net/10400.2/12102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Infante Garzón, Manuel José
Diseñar una estrategia de evaluación inclusiva como herramienta para motivar el proceso enseñanza-aprendizaje en estudiantes en situación de discapacidad (E.C.D) o condición transitoria (E.C.T.) de la Institución Educativa Diosa Chía. Este tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1528::5acb636d9a08d2d9341cb66eab14fbfa
https://hdl.handle.net/10656/13281
https://hdl.handle.net/10656/13281
Publikováno v:
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
instname
In its latest study, the ISEI-IVEI states that educational centres are not attending to pupils with high abilities since the teaching staff are not qualified to do so. In view of this situation, the Basque Government is asking schools to meet these n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7ca5ff243e33402b2fea6bf4d667797b
https://reunir.unir.net/handle/123456789/12072
https://reunir.unir.net/handle/123456789/12072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.