Zobrazeno 1 - 10
of 788
pro vyhledávání: '"inclusion as placement"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sana Rizvi
Publikováno v:
Sana Rizvi
This study explores how British-Pakistani mothers of children with special education needs and/or disability (SEND) experience the school placement decision-making process, and the relationship between their notions of inclusion and different placeme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b22a59cbecc093ba8e8786003e6f7c14
http://hdl.handle.net/2086/15628
http://hdl.handle.net/2086/15628
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Special Educational Needs. 22:274-287
Although inclusion is the declared goal, the transition from a system based on special schools to an inclusive school system has only been progressing very slowly in individual countries. In an evolving school system, the existing special schools kee
Autor:
Ian H. Witten, Chris Corbett
Publikováno v:
The Computer Journal. 25:272-277
Autor:
Holm, Christer
Litteraturundervisningen i svenska på gymnasiet är ett utmanande område för många svensklärare och inkludering kan upplevas vara svår. Syftet med studien är att undersöka hur några svensklärare i gymnasieskolan resonerar om inkl
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-92840
Autor:
Holm, Christer
Litteraturundervisningen i svenska på gymnasiet är ett utmanande område för många svensklärare och inkludering kan upplevas vara svår. Syftet med studien är att undersöka hur några svensklärare i gymnasieskolan resonerar om inkl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::34d7f7db6b54e21a8b499b2a8c6ebb6b
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-92840
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-92840
Autor:
Ekberg, Patricia1, Kessler, Fritz2
Publikováno v:
Report of Investigation. 2021, Issue 2, p1-9. 108p.
Autor:
Widiger, Thomas A.1 (AUTHOR) widiger@uky.edu, Bach, Bo2 (AUTHOR), Chmielewski, Michael3 (AUTHOR), Clark, Lee Anna4 (AUTHOR), DeYoung, Colin5 (AUTHOR), Hopwood, Christopher J.6 (AUTHOR), Kotov, Roman7 (AUTHOR), Krueger, Robert F.5 (AUTHOR), Miller, Joshua D.8 (AUTHOR), Morey, Leslie C.9 (AUTHOR), Mullins-Sweatt, Stephanie N.10 (AUTHOR), Patrick, Christopher J.11 (AUTHOR), Pincus, Aaron L.12 (AUTHOR), Samuel, Douglas B.13 (AUTHOR), Sellbom, Martin14 (AUTHOR), South, Susan C.13 (AUTHOR), Tackett, Jennifer L.15 (AUTHOR), Watson, David4 (AUTHOR), Waugh, Mark H.16 (AUTHOR), Wright, Aidan G. C.17 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Jul/Aug2019, Vol. 101 Issue 4, p345-355. 11p.
Autor:
Urquhart, Emma1 (AUTHOR), Ryan, John2 (AUTHOR), Hartigan, Sean2 (AUTHOR), Nita, Ciprian2 (AUTHOR), Hanley, Ciara2 (AUTHOR), Moran, Peter2 (AUTHOR), Bates, John2 (AUTHOR), Jooste, Rachel2 (AUTHOR), Judge, Conor3 (AUTHOR), Laffey, John G.2,4 (AUTHOR), Madden, Michael G.1 (AUTHOR), McNicholas, Bairbre A.2,4 (AUTHOR) bmcnicholas@universityofgalway.ie
Publikováno v:
Intensive Care Medicine Experimental. 8/16/2024, Vol. 12 Issue 1, p1-9. 9p.