Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"in-wheel electric vehicle"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 135975-135988 (2020)
In this paper, an optimal torque distribution strategy (OTDS) for four-motorized-wheel electric vehicle (4MWEV) is proposed aiming at improving the tractive efficiency and braking energy recovery performance. Based on the motor efficiency map, the ob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/283e8df4a6094bd6adc9ac37fb2207cc
Publikováno v:
Energies, Vol 8, Iss 8, Pp 8537-8561 (2015)
The in-wheel electric vehicle is expected to be a popular next-generation vehicle because an in-wheel system can simplify the powertrain and improve driving performance. In addition, it also has an advantage in that it maximizes driving efficiency th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e88cebe564d467db326ec4704b25fc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 11, Iss 12, p 3479 (2018)
In this paper, an integrated torque distribution strategy was developed to improve the stability and efficiency of the vehicle. To improve the stability of the low friction road surface, the vertical and lateral forces of the vehicle were estimated a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/456a63c7555d40ce9ee579b0236985df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 11, Iss 12, p 3479 (2018)
Energies; Volume 11; Issue 12; Pages: 3479
Energies; Volume 11; Issue 12; Pages: 3479
In this paper, an integrated torque distribution strategy was developed to improve the stability and efficiency of the vehicle. To improve the stability of the low friction road surface, the vertical and lateral forces of the vehicle were estimated a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies
Volume 8
Issue 8
Pages 8537-8561
ENERGIES(8): 8
Energies, Vol 8, Iss 8, Pp 8537-8561 (2015)
Volume 8
Issue 8
Pages 8537-8561
ENERGIES(8): 8
Energies, Vol 8, Iss 8, Pp 8537-8561 (2015)
The in-wheel electric vehicle is expected to be a popular next-generation vehicle because an in-wheel system can simplify the powertrain and improve driving performance. In addition, it also has an advantage in that it maximizes driving efficiency th