Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"in-service examination"'
Autor:
Utku Mete
Publikováno v:
Turkish Archives of Otorhinolaryngology, Vol 62, Iss 2, Pp 48-57 (2024)
Objective: Large language models (LLMs) are used in various fields for their ability to produce human-like text. They are particularly useful in medical education, aiding clinical management skills and exam preparation for residents. To evaluate and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/654334f8c2914a749154a5111d53266d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Community Hospital Internal Medicine Perspectives, Vol 11, Iss 5, Pp 608-611 (2021)
The internal medicine in-training examination (IM-ITE) has been traditionally used as a measuring tool to evaluate the base of knowledge of the residents in internal medicine residency programs across the US. Multiple interventions has been applied a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c31d97a003f84f4c9c93749ea63374a3
Autor:
Hattori, Ryuji
This book is a biography of Eisaku Satō (1901-75), who served as prime minister of Japan from 1964 to 1972, before Prime Minister Abe the longest uninterrupted premiership in Japanese history. The book focuses on Satō’s management of Japan’s re
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/87669
Publikováno v:
Sociedade e Estado, Vol 34, Iss 1, Pp 161-184 (2019)
Resumo A partir da análise de mais de três mil editais de concursos para docentes de 63 universidades federais, tínhamos como objetivo principal problematizar os termos da implementação da Lei n.º 12.990/2014, que reserva 20% das vagas de concu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99a9c11cac154389906c921544827e61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.