Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"in-person learning"'
Physician preferences for Online and In-person continuing medical education: a cross-sectional study
Autor:
Michael R. Mueller, Ivana T. Croghan, Darrell R. Schroeder, M. Nadir Bhuiyan, Ravindra Ganesh, Arya B. Mohabbat, Sanjeev Nanda, Elizabeth C. Wight, Deb L. Blomberg, Sara L. Bonnes
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background The worldwide market for continuing medical education (CME) was severely affected by the COVID-19 pandemic, which precipitated an increase in web-based CME course attendance. Virtual education methods may be effective for engaging
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae56131cef5749c898cc7a6bce4fcddc
Autor:
Gloria Ayivi-Vinz, Martin Tremblay, Souleymane Gadio, Suélène Georgina Dofara, Sam J Daniel, Denis Talbot, France Légaré
Publikováno v:
Journal of CME, Vol 13, Iss 1 (2024)
COVID-19 accelerated continuing professional development (CPD) delivered online. We aimed to compare the impact of in-person versus online CPD courses on medical specialists’ behavioural intentions and subsequent behaviour. In this comparative befo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8cd03d6d2ed43cfb5c2c3c7fffd3577
A post-COVID syndrome curriculum for continuing medical education (CME): in-person versus livestream
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 11 (2024)
BackgroundNearly 30% of patients with COVID-19 infection develop post-COVID Syndrome. Knowledge of post-COVID Syndrome is evolving, creating the need for adaptable curricula. Flipped classrooms (FC) are flexible and dynamic with demonstrated utility
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be4bbb4890474bb19b174175765c7718
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThe demand for distance education has been increasing over the years, and this has gained momentum especially in the post-pandemic period. This development has caused a debate among the academicians as to whether distance education mode serve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15767cedf35a4e9d8fe878b0c7bd0a14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.