Zobrazeno 1 - 10
of 12 651
pro vyhledávání: '"in-house management"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Home Economics of Japan. 2023, Vol. 74 Issue 10, p582-593. 12p.
Publikováno v:
Journal of Applied Poultry Research, Vol 33, Iss 4, Pp 100467- (2024)
SUMMARY: Poultry farmers are required by many integrators to walk their houses at least once per day to observe the birds and check environmental conditions to make timely changes to optimize bird performance and wellbeing. Houses are now on average
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2fab080cb494d9892f56b0b290bc150
Autor:
Deseré Kokt
Guest houses are an important contributor to the local economy of any region, as they attract both local and international tourists with the aim of providing them with a taste of local food and hospitality. This creates much-needed job opportunities
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 12, Iss 2, Pp 476-490 (2023)
This study investigates the acceptance and use of Business Intelligence (BI) systems among guest house managers in Gauteng, addressing a gap in research that typically focuses on larger business entities. The objective was to understand the role of B
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35c91eda17414802a68914005a6d80a7
Autor:
De Riu, Giacomo, Vaira, Luigi Angelo, Ligas, Enrica, Vaittinen, Veronica, Spano, Giovanni, Salzano, Giovanni, Piombino, Pasquale
Publikováno v:
In British Journal of Oral & Maxillofacial Surgery December 2020 58(10):e265-e271
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gunawan Christanto, Erna Andajani
Publikováno v:
Manajemen dan Bisnis, Vol 20, Iss 2, Pp 128-140 (2021)
This study aims to explore the perspective of customer experience in managing Majapahit House in Bejijong Village by explaining the phenomena that are being the questions of the study. Then to explain the phenomena that occur, this study uses a quali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df66214575a040e4b8700804457488cb
Publikováno v:
Journal of Digital Convergence. Feb2016, Vol. 14 Issue 2, p259-264. 6p.